.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سوتي دسته جمعي اوباش به روايت ستاد آشوب

يكي از اوباش همكار حلقه لندن گزارش جالبي از دقايق حضور خود در اغتشاش ناكام اخير ارسال كرد.

به گزارش کیهان وي در گزارش خود كه در «جرس» منتشر شده مي نويسد: ساعت ۲ بعد از ظهر در خيابان انقلاب بودم. اما همه چيز عادي به نظر مي ر سيد. مغازه ها باز بود و مردم خيلي معمولي خريدشان را مي كردند. كمي نااميد شدم و گفتم يك ساعت به تظاهرات بايد حداقل كمي از نشانه ها را ببينم.

اين آشوبگر با اشاره به شكل گيري يك تجمع كم شمار و سر دادن شعار كه با مواجهه نيروهاي بسيجي همراه شده نوشت: تا آنها به ميان ما آمدند، با وحشت دويديم و فرار كرديم. در يكي از خيابان ها يك نفر را بازداشت كرده بودند. به چند نفر گفتم بريم دسته جمعي آزادش كنيم. اما هرگز نه اونها و نه من جرأتش را نداشتيم. يك سوتي دسته جمعي هم داديم. همون طور كه دنبالمون مي كردند و ما هم در حال فرار بوديم شعار داديم نترسيم نترسيم ما همه با هم هستيم. آدم وقتي هوله، اصلاً خودش هم نمي دونه چي داره ميگه. چند نفر سطل زباله رو به آتش كشيدند. مدت زمان كوتاهي توانستيم توقف كنيم و شعار بديم، خيلي كوتاه بود. رفتيم در يك پياده رو. جوگير شدم و دو انگشتمو به نشانه پيروزي بالا بردم.

وي با اشاره به تحت تعقيب قرار گرفتن و زمين خوردنش حين فرار مي نويسد: خيلي ترسيدم. نمي دونم لباس شخصي ها چرا دستگيرم نكردند. رفتم سمت چمران. چند نفر پليس راديدم. نمي دونم چرا ترسيدم و برگشتم... از يكي شنيدم ساعت ۱۱ شب قراره ميدان آزادي جمع بشن. با هزار بيم و اميد رفتم اما از جمعيت خبري نبود. يكي گفت نريد و اشتباه عاشوراي پارسال رو تكرار نكنيد. متأسفانه از فرصت استفاده نكرديم. جوجه بسيجي هاي ۱۵ ساله رو ديدم كه شست و شوي مغزي شده و مقابل ما ايستاده بودند. هنوز هم وحشت دارم. احساس مي كنم قراره اتفاق بدي برام بيفته./90


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.